Közel 900 lóerős lett ez a nyitható tetejű új Ferrari
Az újdonság bőven kevesebb mint 3 másodperc alatt katapultál álló helyzetből 100-as tempóra.
Az újdonság bőven kevesebb mint 3 másodperc alatt katapultál álló helyzetből 100-as tempóra.
Ha esetleg nem elég izgalmasak a normál Ferrarik, akkor az olasz cég adott esetben megrendelésre is készít egyedi modelleket.
Az újdonság alig 2,6 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
Az újdonság a 0-200-as sprintet is kevesebb, mint 8 másodperc alatt abszolválja.
Az olasz sportkocsinak nem csak a motorját piszkálták meg, a külsejét is módosították.
Az olasz sportkocsi villanymotoros rásegítés nélkül produkál lehengerlő teljesítményt.
Az olasz szupersportkocsival alig 2,6 másodperc alatt letudható a 0–100-as gyorsulás.
Ilyen az, amikor egy gyártó olyan autót készít, amely minden kompromisszumtól mentes, és lényegében semmilyen előírásnak sem felel meg.
A csökkentett hasmagasságú olasz sportkocsi erősebb és gyorsabb lett.
Az olaszok legújabb autója természetesen egy előkelő londoni negyedben tűnt fel.
Vázoljuk, hogy milyen lenne a nemrégiben debütált Ferrari F8 Spider legolcsóbb változata.
Reggel gyorsan leleplezték az F8 Spidert, amit alig néhány órával később követett a 812 GTS. A V12-es szívómotor és a kabriózás rajongói már nyithatják is a pénztárcájukat.
Az olasz sportkocsi egyrészt erősebb, másrészt könnyebb az elődjénél, ami mindenképpen izgalmas kombinációnak tűnik.
Ez alatt manapság persze nem egy versenypályát kell elképzelni, hanem a szuperautók fővárosának egyik elegáns negyedét, a londoni Kensingtont.
Josh Cartu a jelek szerint maximálisan elégedett nemrégiben átvett olasz sportkocsijával. És felkészül a következő új autójának érkezésére.
A néhol felesleges zene és hangeffektek ellenére azért elég jól szól az új Ferrari.
A Genfi Autószalonon járva sikerült testközelből megismerkednünk az olaszok legfrissebb fejlesztésével.
Az olasz gyártó legfrissebb sportkocsija nemcsak erősebb, hanem egyben könnyebb is az elődjénél.